Selasa, 28 Julai 2009

J. MIZAN - KU SIMPAN RINDU (1983)


PENYANYI UNDANGAN - J. AINON


20 ulasan:

  1. .... sangat di harapkan di upload guna lebuhraya la...1983 rasenye

    BalasPadam
  2. sekarang depa bertugas sebagai pegawai keselamatan....sebelum ni di kargo kompleks Changi Aiport...

    BalasPadam
  3. PLAYLIST J Mizan - LP Ku Simpan Rindu

    MUKA 1

    1. Ku Simpan Rindu
    2. Kembali
    3. Tunjukanlah
    4. DI Rantau Masa
    5. Terlalu

    MUKA 2

    1. Senandung Hidup
    2. Comat Comot Comet
    3. Kesal
    4. Racun Membisa
    5. Jumpa Semula

    BalasPadam
  4. ada 3 lagu jer dlm simpanan popok07- Ku simpan rindu , Kesal ( duet ) , Senandung Hidup.

    BalasPadam
  5. dlm simpanan ku tarakkkkk.....ep saja..he..he..

    BalasPadam
  6. ni seorang lagi artis EMI bernaung di bawah CBS... dia bernaung CBS satu album je ker?

    BalasPadam
  7. merereh air liork tungguuuu .

    BalasPadam
  8. ni last album depa kan.....sebelum kembali dgn life rekod baru baru ini...

    BalasPadam
  9. best ni bro...tak jumpa2 pon lagik

    BalasPadam
  10. hehe...masuk bulan posa ni lagi meleleh ayaq lioq

    BalasPadam
  11. ya ka? tq aziz utk info ni

    BalasPadam
  12. insyaallah nanti jumpa lah tu

    BalasPadam
  13. betul tu lambat laun pasti ketemu jua

    BalasPadam