Ahad, 26 Julai 2009

EZRI RAHMAN - SITI ROHANI (1979)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


17 ulasan:

  1. yeeehahhhh... kencang seyyyy....
    best ni.....

    BalasPadam
  2. TAK PERNAH DENGAR LAGI NI.... HEHE

    BalasPadam
  3. cuma tahu lagu siti rohani je yang lain dah lupa....

    BalasPadam
  4. pakcik ada tape aja, betul kata bro Jai, lagu Rohani best

    BalasPadam
  5. yeke?... nak kena putarkan ni.
    lp ni rekomen dari pak mail semalam.

    BalasPadam
  6. pak mail dan farzilme bawa balik berbungkus bungkus....

    BalasPadam
  7. pokcik sms dia,dia diam aja,hehehehehe

    BalasPadam
  8. dia segan kat hang kot... dengarnya bro Fadzilme 30LP melayu 16 English + 1 EP dan pak mail 25 LP melayu..

    BalasPadam
  9. dapat murah pulak tu.... untong besar

    BalasPadam
  10. alhamdulillah la mereka dapat harga murah2...
    pokcik pon baru2 ni dapat lp murah2 jugak...syukur sgt

    BalasPadam
  11. erkkk... sejak bila HS tu TT mantul2?

    BalasPadam
  12. saja headshot nak tukar selera

    BalasPadam