Ahad, 27 September 2009

J. MIZAN - HATIKU DAN HATIMU (1974)


20 ulasan:

  1. ada versi Kopi O je....bogel lak tu....

    BalasPadam
  2. blh mintak bro sezali upload gambar elok, bro pi la print di kedai gambar...peniaga Robwalk Penang buat mcm tu

    BalasPadam
  3. nak simpan pun dah malas sebab calar teruk.....

    BalasPadam
  4. kalau calaq teruk kena cari lain la bro,tak pa pelan2 cari....nnt ada yang berpatutan harga kita pakat2 beli

    BalasPadam
  5. betul tu....cuma takutnya ni satu makin lama harga makin mengerikan.....

    BalasPadam
  6. bukan apa bila jatuh ke tgn org yang mengirakan keuntungan semata-mata itu yang habis rosak harga lp jadi bukan2 bro

    BalasPadam
  7. setuju....senang cakap kalau harga mengarut tak payah layan.....

    BalasPadam
  8. betul tu bro...kalau semua sepakat...Insya'Allah harga akan merudum jatuh balik

    BalasPadam
  9. rasanya boleh, sebab yang beli pun kita2 jugak....

    BalasPadam
  10. depa nak meniaga kenalah la buat camtu....
    boss kau kan ada lp ni kassim?

    BalasPadam
  11. tgk tv2 , artists2 60an...hussein ismail takdak gigi pun blh nyanyi lg

    BalasPadam
  12. ada bro...disimpan dgn elok,bro sezali besa rip,tq2

    BalasPadam
  13. tp berniaga taruk harga patut2 la ....heheheheh

    BalasPadam
  14. menanti------KU SIMPAN RINDU

    BalasPadam
  15. Dilihat dan layan cover dulu. TQ.

    BalasPadam
  16. yang ni pun saya pinjam gambornya ye abang zali

    BalasPadam