Ahad, 6 September 2009

BINTANG RTM '77 (1977)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


10 ulasan:

  1. gila punya rare ni bro...rosemaria menang ni

    BalasPadam
  2. kump Wirama Nada (dari Sarawak) telah menampilkan Dr. Kamil Salem sebelum muncul dgn kumpulan D'Crescendos.....

    BalasPadam
  3. MUKA ROSEMARIA PUN BULAT JE, IKUT SPEK MATANYA. HEHEHE

    BalasPadam
  4. muda remaja lagi...tapi setiap tahun bila tgk kita tau ni muka2 60an, 70an dan 80an....90an...tgk balik nak gelak pon ada

    BalasPadam
  5. tak baik gelak... hehehehehehehehe...oppss.

    BalasPadam
  6. aku gelak kat muka aku sendri bro, buka muka org lain, kalau muka org lain mmg tak baik bro,huhuuhu...tp 60an dan 70an mmg bukan muka aku la, muka org zaman tu la, tp depa semua hensem2 apa time tu...cth hail amir, yusoff haslam...

    BalasPadam
  7. Dilihat, 10Qbro. Cuma ada LP Bakat TV 1971 aje.

    BalasPadam
  8. hehehe... hensem hensem depa tu

    BalasPadam
  9. orait... kita dengar nanti... lepas raya.

    BalasPadam