Ahad, 16 Mac 2008

POINT BLANK - SETELAH KAU TIADA (1984)

18 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. zali...
    ko salah eja tu...
    huhuhuh...
    tapi ditunggu yang nih...

    BalasPadam
  3. kekekeke...
    tak per...
    banyak nih..
    perkara biasa....

    BalasPadam
  4. tak sabar nak tunggu :) thanx bro

    BalasPadam
  5. bro tumpang tanya blh tak? bila eh agak2 nya lagu ni nak di up kan..
    tak sabar rasa nya menunggu :)

    BalasPadam
  6. INSYAALLAH, DALAM MASA TERDEKAT NI.....

    BalasPadam
  7. bro tanya sikit jgn mare ya..
    bila nak up album ni? hehe..thanks

    BalasPadam
  8. zali..
    kau ade tak rip album ni ???????
    best la album ni...

    BalasPadam
  9. belom lagi...tengok seminggu dua ni

    BalasPadam
  10. bro kejong peminat fanatik point blank agaknya ni

    BalasPadam
  11. btul tu bro..tp cuma 2 album ni je..
    lagu dorang power bro..

    BalasPadam
  12. aslkm. ada tak cd pointblank salam perpisahan, kalau ada mcm mana nak dapatkan

    BalasPadam
  13. dah lama cari album pointblank ni

    BalasPadam