Ahad, 16 Mac 2008

FREDDIE AGUILAR - AFTER ANAK (1979)

10 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. ni keluar nanti wajib rembat ni .......

    BalasPadam
  3. tengah cari Lp Freddie - 'Anak' yang di terbitkan oleh M.Nasir.

    dulu ada jumpa, tapi mahal lah pulak. (rm 80/=) sekeping.

    BalasPadam
  4. pandai main harga kat amcorp yer...
    aku tak pernah sampai lagi amcorp mall tuh..
    huhuhu...
    dok sini dekat 10tahun dah...

    BalasPadam
  5. penyanyi ni memang aku minat giler dulu.....

    BalasPadam
  6. bro, saya dah jumpa, kaset rip version kat page http://mat4nira.multiply.com/music/item/2933

    kalau dia bukan contact hang, no worries, dia contact saya, nanti saya sedut (dgn berizin) pastu saya up kan jer kat rapidshare, hang nak tak?

    BalasPadam
  7. contact aku juga....

    tq Kahar.....aku pi serbu sana.

    BalasPadam