Jumaat, 14 Mac 2008

NAZEEMA - DIRIKU UNTUKMU (1989)

10 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. kita dengari soranya pulak

    BalasPadam
  3. wahhhh headline lagu tu mmg sedap...ramai artis baru naik masa tu kan? tak silapnya dia saing2 maizurah, nozie, ozzy, ennie sulastri...

    BalasPadam
  4. mohd din haniffa masa ni memang top...mengalahkan a. ali, lagu2 dia byk yg best2..mcm dlm album rohayu majid tu

    BalasPadam
  5. A'kum sezali1970,
    T/kasih kerana masih lagi mengingati saya.....Pada mulanya saya tak menyangka yang saya masih dikenali dan diingati dan saya sendiri sudah mula melupai yang saya pernah merakamkan sebuah album.....nazeema.

    BalasPadam
  6. w'salam....

    tak sangka dapat bertemu dgn Nazeema disini.

    BalasPadam
  7. Saya pun x sangka ada jugak peminat yang masih simpan album saya, saya sendiripun dah xde album tu! Saya memang mencari untuk simpanan....

    BalasPadam