Ahad, 16 Mac 2008

LINA KAMSAN - CURAHAN KASIH (1984)

12 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. uhuhuhuh...
    banyaknya....
    rabak jugak nihhhhh....

    BalasPadam
  3. kemana dia menghilang yer...ada satu drama hantu dia ngn nd lala dulu...

    BalasPadam
  4. tak tahulah......dah tak aktif agaknya.....

    BalasPadam
  5. ada lagunya yg popular puteri ledang....sapa ada album tu

    BalasPadam
  6. Mismeno... drama tu saya ingat. Drama pasal pokok pisang depan rumah dia yang berdarah tu kan..?? Harap2 RTM dapatlah menyiarkan Drama Minggu Ini yang berkualiti untuk tontotan kita lagi... Ahaks.
    Gebeng74.... Apalaa Puteri Ledang..?? Itu dah zaman 90an... Lina Kamsan ni dari 80an zaman2 Flora Santos, Darwina S. Kiram, Stella Ansibin, Sofie S, Malek Ridzwan dan geng2 zaman tu...

    BalasPadam
  7. skrg dia jadi tokay.... jamu

    BalasPadam
  8. album yang menarik....suka lagu cinta hampa dendangan semula lina kamsan ni...

    BalasPadam
  9. aku pun nak album ini untuk koleksi..sapa boleh bantu!!! pertukaran atau kos..kira minat jugalah masa aku kecil2..drama yg menyeramkan bulu tengkok macam pisang udang..kira meletop..tul gak byak drama RTM yg berkualiti tetapi utk tayangan sekalikan..?

    BalasPadam
  10. salam.. saya pernah jumpa kak lina di ekspo seberang jaya di ada promosi untuk cosmetic jenama dia sendiri... rumah suaminya di kamopung saya tahu lah.. dulu masa kecil suka pergi beraya dirumahnya..

    BalasPadam