Ahad, 16 Mac 2008

POINT BLANK - SALAM PERPISAHAN (1983)

17 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. WOW...
    aku ingatkan depa ni 1elben jer...
    yeahhhhhhh...
    wajib tunggu nih....
    terima kasih...

    BalasPadam
  3. aku dapat 2....

    tak tahulah ada lagi .....

    BalasPadam
  4. lagu best fahamilah hatiku...yang ni pun akan di tunggu kemunculannya...best ni Zali

    BalasPadam
  5. bro Zali..kalau tak silap ni kump dari Singapura kan?

    BalasPadam
  6. yezza.....

    rap group dari Singapura pun ada pakai nama ni sekarang. lagu "Ipoh mali" tu, yang duet ngan Jaq.

    BalasPadam
  7. ni mmg band dari singapore penyanyi nya shahar.

    BalasPadam
  8. thanx bro tak sabar menanti.:)

    BalasPadam
  9. aku tahu ko memang minat group ni...hehehehehehe

    BalasPadam
  10. yalah dulu aku ada kaset dia..pindah rumah je kaset terus hilang kemana...hehehe

    BalasPadam
  11. salam..zali bole sya seedut album ni

    BalasPadam
  12. aslkm.boleh saya dptkan no hp wak

    BalasPadam
  13. mcm mana saya nak dapat lagu2 pointblank ni,

    BalasPadam