Jumaat, 28 Mac 2008

KUMPULAN BAHTERA - KEHILANGAN (1989)




akan datang di

P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan


MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


18 ulasan:

  1. akan datang di
    P L A Y B A C K - C H A N N E L
    di mana segala khazanah tersimpan

    UNTUK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  2. huhuhuh..
    assalamualaikum....
    baru jer dapat online malam nih....
    jenguk dulu...

    BalasPadam
  3. waalaikum salam......

    jenguk la...takde lagi utk di sedut....

    hehehehehe.

    preview cover dulu.

    BalasPadam
  4. tak per...
    nak merayau jer...
    banyak promosi malam nih...
    kekekeke...

    BalasPadam
  5. hari jumaat ni malamnya memang malam promosi....hehehee....

    BalasPadam
  6. ni ko beli kat kedai apek tuh ke zali..

    BalasPadam
  7. oooh sori sori..ko dpt kat sumber yg lain

    BalasPadam
  8. heuheuheuheue...Satu Bahtera Dua Haluan...

    BalasPadam
  9. diorg ni org kedah ni......slh sorg guitarist dia bkak tmpat jamming kat prostar.......nama dia abg nasir.........hehehe........

    BalasPadam
  10. yang mana satu abg nasir tu?

    BalasPadam
  11. ntah la gmbar muda xprasan la......mklum la skrg ni dia dh senja....ahaks.....tpi bgus gak dia bukak tmpt jamming....dia ada gtau kat kitaorg...."klu blh,abg nak ada gak bdk kedah jdi cam band2 rockers dulu".......

    BalasPadam
  12. bro,kalau ini mau tolak ..
    info yer..hehehee

    BalasPadam
  13. ak nkakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasPadam
  14. mcm mane kalau nak cari balek lagu kumpulan bahtera nie . vocalist kumpulan bahtera . hishamsol@shemy . abah sy , t'ingin sgt na dgr . mcm mane yer . piring hitam masih ada .

    BalasPadam