Sabtu, 4 September 2010

PENYENGAT - ISTILAH KASIH (1987)


akan_datang_di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


32 ulasan:

  1. waaaaaaaaa sempoiiiiiiiiii laaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. Memang sempoi rasanya2 kumpulan dr Pahang ni ...

    BalasPadam
  3. kenapa piringnya STRIPE SEJARAH bro...

    BalasPadam
  4. OPSS. TERSILAP. MAKLUMLAH. HEHEHE...
    DAH DI PERBETULKAN. TQ KERANA BERITAHU.

    BalasPadam
  5. btul2 menyengat ke ni???

    nis tumpang jeling2 kt sini
    thanks bro zali...

    BalasPadam
  6. Nama asal PENYENGAT dulu "GARL"....

    BalasPadam
  7. aku pernah dengar lagu penyengat dan lagu istilah kasih d awal kemunculan nye dulu... 1987/88 .. kini tahun 2010, x terfikir akan dpt mendengar nye kembali apatah lg keseluruhan track. thankz banyak2 sir.. di tunggu dan di nanti...

    BalasPadam
  8. Best Penyengat ni....
    Fuh !! ni rare la dapat LP...

    BalasPadam
  9. orait loncengmaot... pastinya di PLAYBACK CHANNEL. di mana khazanah tersimpan. hehe

    BalasPadam
  10. baru dan berkilat lagi. baru keluar dari library ni.

    BalasPadam
  11. wow nama pun dah bunyi hebat , harap lagunya menyengat juga..

    BalasPadam
  12. psst..library mana lu Lie...? hehehe

    BalasPadam
  13. fffffffffffffuh mmg best lah bro
    1st time dpt tgk & dgr album ni...
    thx u bg long

    BalasPadam
  14. whhhoaaaa.........berSEMBUNYI di situ nampak nya...
    jeng jeng jeng...

    BalasPadam
  15. tajam betul nampak gambar sengat tu... hehehe besstttt

    BalasPadam
  16. hehe... setajam jarum turntable yang kau nak beli nanti

    BalasPadam
  17. perghhhh
    lagi rare
    lagu yg xpernah aku dgr
    tau nama kumpulan ja
    cover pon tgk kat site master kot
    harap2 dpt dgr lagu2nya bro

    BalasPadam
  18. hehe.. insyaAllah lepas raya ni..

    BalasPadam