Jumaat, 3 September 2010

AUZARIZA - PERSOALAN (1989)

NAMA ARTIS SEAKAN PEREMPUAN DAN BERSUARA SEAKAN JAMAL ABDILLAH. DAN PASTINYA TAK KENA MENGENA DENGAN AUZE.. :-)

akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


14 ulasan:

  1. woittttttt aku tertarik sebab ada nama Auze .... hahaha

    BalasPadam
  2. bro Khairul Idlan ada buat 2 lagu .... hehehe

    BalasPadam
  3. kasi promote sikit, tapi buat contact je la...

    BalasPadam
  4. macam pernah nampak... tapi dimana yaaaa..?

    BalasPadam
  5. kat site kawan kita lah tu. hehe

    BalasPadam
  6. dah agak,mesti terkene aku jugak ni..hahahahahaha

    Mana uncle ni skang eh ??
    chibs !! kemain sedap namanya panjang2 tu..hahaha

    BalasPadam
  7. mana pegi Auzariza...saya pernah menjadi sahabat dia satu ketika dulu...

    BalasPadam
  8. oh, kalau masih berhubung dapat juga kita tahu khabarnya sekarang

    BalasPadam