Selasa, 18 Ogos 2009

PAK PANDIR - ANDIR (1987)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


14 ulasan:

  1. nak dgr la Nafasku Berbau Petai tu, sure kelakar giler ni

    BalasPadam
  2. nak dengar ka nak bau..

    hi hi..lagu2 pak pandir banyak mesej dan protes dlm jenakanya

    BalasPadam
  3. hehehehehe, nak bau bila kita makan nya, tapi kalau lagu kita dgr dari pak pandir heheheheh

    BalasPadam
  4. Bau Pak Pandirlah bro...hehehe.

    BalasPadam
  5. hehehehe,mak andir mau la,pak pandir bagi tongkoi kayu ja

    BalasPadam
  6. aiyooo... ini album banyak syok wooo.
    ditunggu... tengkiu abg Zali...

    BalasPadam
  7. yep..kena tunggu album nie muncul nie.... thanks s.zali

    BalasPadam
  8. Salam,
    Nak dengar jugak lagu dari Muka 2 Keratan 5 ............... sebab tersalah print

    BalasPadam
  9. Bro Sir, kenapa LP selalu tak cukup tracklist?
    Kadang2 dapat masuk 3 je...

    BalasPadam
  10. fuhh sedia ditunggu..
    6 lagu pon jadi lah..

    BalasPadam