Ahad, 9 Ogos 2009

HEADWIND - HEADWIND 3 (1986)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


22 ulasan:

  1. Mantap ni bro. Teringat masa kat 5Pd2 & puan lai...

    BalasPadam
  2. hahaha..Puan Lai kasut kayu tumit tinggi style 70an.

    BalasPadam
  3. Lp baz luhrmann tak bleh dapat ka?

    BalasPadam
  4. nie pun bestttttttttttt............

    BalasPadam
  5. dapat kat sorang bro kat amcorp jugak ni tadi.

    BalasPadam
  6. Perghhhh!!!! best!
    Gua masih mencari kaset HW ni...

    BalasPadam
  7. aku pun cari tapi terjumpa pulak lp.
    lagi syok.

    BalasPadam
  8. Teringat satu masa dulu...
    Setiap orang dalam kelas kena paksa nyanyi satu lagu...
    Gua nyanyi lagu Memori Luka... kelakar betul... sumbang sungguh suara gua...
    :)

    BalasPadam
  9. hehe.. menyumbangkan atau mensumbangkan lagu...?

    BalasPadam
  10. Killer album gak ni...
    Saya cuma ada lp Headwind yang ada lagu Segalanya Mungkin aja...

    BalasPadam
  11. nak jual pada aku tak pakdin?

    BalasPadam
  12. Nanti balik saya check conditionnya dulu...
    Saya info kan kpd Abg kalu conditionnya 99%

    BalasPadam
  13. orait... tq pakdin.
    harap harap okay.

    BalasPadam
  14. ada tak album headwind yang lagu "hanya di radio"?

    BalasPadam
  15. adoiyaiiiiiiii...............kepala angin lak....best2

    BalasPadam
  16. jangan buang atau naik angin sudah.... hehe

    BalasPadam