Ahad, 9 Ogos 2009

LATIFF IBRAHIM - MENGENANG DIKAU KEMBALI (1977)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


19 ulasan:

  1. aku suka lagu ni... mengenang dikau kembali.. sbb senang nak bawak masa karaoke.. sebab suara aku macam latif.. hehehe..


    terima kasih saya telah sedot lagu ni

    BalasPadam
  2. HEHE... mesti power suara...

    BalasPadam
  3. tak de juga.. masa kecik2 selalu makan buah asam jawa yang mentah yang jatuh dari atas pokok

    BalasPadam
  4. kat jongker walk RM30 ni, nasib baik dapat kat Ampang RM5 je

    BalasPadam
  5. aku pulak dapat rm 10 kat amcorp mall tadi

    BalasPadam
  6. rezeki aku jumpa ep ni kat kedai apek

    BalasPadam
  7. Wow. Bestnya...
    Album ni dikeluarkan pada tahun kelahiran saya...

    BalasPadam
  8. aku dengan zali darjah satu....hehehe....

    BalasPadam
  9. alamak....ingatkan nak kirim sekeping dua....

    BalasPadam
  10. best ni......agak2 bila bleh dpt ni bro...hehehe

    BalasPadam
  11. best lagu Mengenang Dikau Kembali ....tq

    BalasPadam