Ahad, 18 Oktober 2009

ZAINAL ABIDIN (1991)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


33 ulasan:

  1. woyyooooooooooooooooo
    ni rare habisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    BalasPadam
  2. tersorok dalam kabinet lp aku dah lama, baru jumpa masa mengemas.

    BalasPadam
  3. erkkkkkkkkk
    mmg dah wujud dlm almari hang .....
    waaaaaa ..... ini dah dikira hebattttttttttt ....

    BalasPadam
  4. rasanya aku beli lp ni masa mula aktif mp. beli pun tak mahal. bawah rm 25 je ni aku rasa.

    BalasPadam
  5. peergh....ni lagu batch 91-92

    BalasPadam
  6. Perghh ! Dah sampai tahap tersorok dlm kabinet. Aku plk masih boleh cari lagi ! Hehe !

    BalasPadam
  7. wooo .... aku ingat hang beli tahun 1991 tuu .... heheheh

    BalasPadam
  8. apasal laaa pemilik asal ni suka menconteng LP....

    BalasPadam
  9. hehe... si Amzy junior kita nyanyi lagu Hijau tu

    BalasPadam
  10. takde, ingat kan dah snap gambar lp ni bro zul. hehehe

    BalasPadam
  11. tak. masa tu layan lp omputih je. hehe

    BalasPadam
  12. senang dapat. cuba sekarang. mesti polish je kulit lp ni.

    BalasPadam
  13. Pemilik asal yg suka conteng2 nii ... mesti kerja dee jay nii ... depa dpt free

    BalasPadam
  14. hehe. complimentary copy dari recording company. takde la rasa sayang sangat

    BalasPadam
  15. tapi boleh hilangkan conteng2 tuu .... kena rajin tonyoh laa .... heheheh
    nak lebih cepat ... rendam dlm clorox 2 hari 2 malam .... mesti cerah dan hilang tulisan conteng2 tuu .... piring pun boleh jadi Piring Putih ....

    BalasPadam
  16. macam tak percaya..
    Khir online malammmmmmmmmmmmmmmm...

    BalasPadam
  17. aiseymannn..keje ?
    aduhhhhhhhhh...

    BalasPadam
  18. dashat la lu bro... Sabtu aku on the way ke kenduri pun jumpa Khir. dia nak ke ofis jugak tu.

    BalasPadam
  19. Hihihi... biasalah bro...'deadline' dah lepas banyak hari... printer tengah kejarrr...

    BalasPadam
  20. Hehehe... yang penting masyoook.

    BalasPadam
  21. alamak..ada versi LP jugak rupanya

    BalasPadam
  22. kalau album released sebelum tahun 1992, adalah lp.

    BalasPadam
  23. oooo ♪ anok anok.. tok leh meraso mandi lautt.♫..bersaing.. main ramai ramai.♫. hehe

    BalasPadam
  24. dah turun punn... skrg ni asal malam je hujan.. asal hujan jee malam..

    BalasPadam