Jumaat, 20 Mac 2009

GOODMAN BROTHERS - BAJU KEBAYA / KERJA BERAT


12 ulasan:

  1. kalau ada informlah..nanti aku bank in duit

    BalasPadam
  2. Kau boleh call, kau ada nombornya kan? aku jarang ke sana.
    ada stok kau bagitahu aku.

    BalasPadam
  3. okaylah, nanti aku check kat site kassim ambik nombornya.

    BalasPadam
  4. bro apa pandangan bro ada org nak sgt2 lenco75 aku tu, nak tolak tak?

    BalasPadam
  5. KALAU KAU RASA DIA BAYAR BERBALOI DAN KAU JARANG PAKAI BAIK TOLAK JE.

    TAPI JANGAN MENYESAL.....HEHEHEHE

    BalasPadam
  6. ni album ada lagu anak orang...lagu yang sama dalam bahasa jawa dalam album zaman perang jepun

    BalasPadam
  7. ZAMAN PERANG JEPUN   SEMUA NAIK   JIKA KAU BENCI   JARUM EMAS BENANG SUTERA   APALAH DAYA ORANG TAK SUKA   ANAK WONG   KU MOHON RESTU   TUA TAPI MUDA   PENIPU   WARONG PAK HAJI




    BalasPadam
  8. anak wong ojo di gawe mainan....lagu anak wong..tanya keng herman tino untuk makna penuhnya....

    BalasPadam