Jumaat, 6 Mac 2009

BLACK DOG BONE - KHAYALAN (1978)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA

12 ulasan:

  1. nanti kalau dah up, aku ambik ah...aku org pertama nampaknya minta 'green light'

    BalasPadam
  2. yeah..saya pun ada..hihi..

    BalasPadam
  3. tak, pakai digital camera je.

    tak perasan nampak bayang kat kulit album tu. hehehe

    BalasPadam
  4. tumpang tengok ni bro zali.. Best ni..

    BalasPadam
  5. ok jugak kau snap kan ?
    kalau nak mintak tolong kau snap poster boleh tak rasanya ?

    BalasPadam
  6. Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk..hikhikhik

    BalasPadam
  7. trade ler dgn Unwanted Ze..boleh nanti aku mintak Abg Hanafie Warren tandatangan bila dia buat persembahan tak lama lagi..yeah..

    BalasPadam
  8. Salam.. bila nak up album ni.. dah lama menunggu ni.. tapi masih sabar menanti

    BalasPadam
  9. ade siapa2 tau tk lagu BDB judul mawar putih tanda kasih tu asal nye lagu saduran,nk tau laa ape judul lagu tu ye..

    BalasPadam