Ahad, 8 Mac 2009

GINGGERBREAD - SELAMAT TINGGAL (EP) 1987

10 ulasan:

  1. LP GINGERBREAD YANG DI SIMPAN

    BalasPadam
  2. abah aku kagum tgk koleksi2 kita semua...aku siap tunjuk gambar hang lg dalam Impiana tu, heheheheheh

    BalasPadam
  3. tak pa bro, dia bangga ada anak2 muda macam kita berminat dgn khazanah seni negara yang berharga ni

    BalasPadam
  4. hehehe...aku bangga pulak.

    BalasPadam
  5. heheheh,takpa, teruskan hobi yang berguna ni bro, pak mail ada ok dah ka

    BalasPadam
  6. aku pun tak tahu menahu apa kes dia tu....
    takpa lah harap dia bersabar dgn apa yang berlaku tu.

    BalasPadam
  7. tumpang tgk abg long..
    tengok kulit album lama2 mmg layan.. heh

    BalasPadam