Selasa, 3 Jun 2008

STREET LIGHTS - SUARA (1985)

Lp Miraks yang akan aku tolong ripkan akan muncul di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan


MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


10 ulasan:

  1. Salam,
    Pernah memiliki kaset ni. Dapat dengar lagu Kekasih je sebelum ni. Lagu tu je yg dimuatkan dalam album2 kompilasi nostalgia. Akan dapat didengar kembali lagu2 lain dari album ni. YEAHHHHOOOOO. TQ PakMiraks & sezali1970.

    BalasPadam
  2. sama sama.....

    'geletik' pernah up versi kaset album ni. (300 hari yang lepas)

    http://geletik.multiply.com/music/item/178/Streetlights_-_Suara_1985

    BalasPadam
  3. Alamak! terlepas pandang lah pulak .............

    BalasPadam
  4. bagilah kita org download..lagu kekasih tu masa aku muda belia umur 15thn skrg ni dah 36..lama dah aku cari2 lagu ni..aku suka sangat lagu tu..bila ku nyatakan perasaan..dgn hati penuh harapan..ku cuba berbahasa indah..aku bukanlah pujangga cinta..dptkah kau memahaminya..

    BalasPadam
  5. salam tuan...camana nak jadik contact tuan. saya dah lama dok cari kumpulan streetlights ni. akhernya berjumpak jugak di laman tuan. please guide me...tq.

    BalasPadam
  6. Mr Sezali,mcmner nak joint the club..he he.he..lagu2 yg hilang ditemui di sini...

    BalasPadam