Jumaat, 22 Januari 2010

ISMAIL HARON - HULURKAN TANGAN (1974)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


26 ulasan:

  1. yezzaa... aku "hulurkan tangan" utk lp ni. hehe

    BalasPadam
  2. heheheheh ..... kita selalu nampak EP saja .... kali nih leh tgk LP Ismail haron .... heheh

    BalasPadam
  3. hang dpt 3 LP Ismail Haron ... paling RARE LP tahun 1970 tuu .... rasa mcm berat jer nak poskan .... ahaks

    BalasPadam
  4. kalau ada yang lain lagi, nak jugak aku wira.
    lp yang ada lagu Kehilangan Cinta tu aku dok cari.

    BalasPadam
  5. ok2 .... nanti aku try calling2 .... kalau ada .... aku kasi tau ....

    BalasPadam
  6. yang ni kencang kencang seyyyyyyyyyyyyyyyy.....
    cayalah................
    alamak berat nak pos, piring batu ke??? hehehe......

    BalasPadam
  7. orait....tq. your my friend.

    BalasPadam
  8. heheheheh .... LP weh .... tahun 1970 .... hang dpt LP .... bukan senang nak dpt "LP" Melayu tahun 1970 .... heheheh

    BalasPadam
  9. heheheheh ok2 .... esok ptg InsyaAllah .... aku akan buat panggilan ....

    BalasPadam
  10. laaaa .... betui jugak .... heheheh ....
    aku takde lagi masa tuu ....

    BalasPadam
  11. betul-betul....
    terimakasihlah kerana
    memilih aku untuk memiliki LP tu
    jasa mu takan ku lupa.......

    BalasPadam
  12. betul tu, tak tau sapa lahir dulu
    LP tu ke aku......
    aku lahir bulan may......

    BalasPadam
  13. akan ku hulurkan tangan ku untuk menyedutnyer nanti.. hehe tq bro..

    BalasPadam
  14. Ada nampak kat Lorong Kulit ari tu album ni..
    Tom Jones Singapore ni...power sora dia

    BalasPadam
  15. AKU GURAU2..bro
    ditunggu album ni....thanks

    BalasPadam