Sabtu, 24 November 2007

LIYA - DAMBA DI DADA (1989)

COMING SOON TO PLAYBACK CHANNEL.
di mana segala khazanah tersimpan

DAMBA DI DADA
Zalikamari / Zalikamari
DALAM MEMORI
Rosli Selaeh / Rosli Selaseh
SIMPONI
Zalikamari / Zalikamari
KE MANA AKHIRNYA
Rosli Selaseh / Rosli Selaseh
DATANGLAH KEMBALI
Bob Rezal / Bob Rezal
MENTARI SENJA
Zalikamari / Zalikamari
PENANTIANKU
Bob Rezal / Bob Rezal
SKETSA CINTA
Zalikamari / Zalikamari
BAWALAH DAKU
Zalikamari / Talha Tukimin
HALUAN HATI
Rosli Selaseh / Rosli Selaseh


PENERBIT : ZALIKAMARI
SUSUNAN MUZIK : ZALIKAMARI
PENOLONG PENERBIT : MAN
PENERBIT EKSEKUTIF : DENNIS LOW
TERBITAN : PRODUKSI RAKAM ZALIKAMARI

(p) Produksi Rakam Zalikamari
(c) New Southern Records Sdn Bhd


14 ulasan:

  1. Aku tengok jauh2 nampak macam Lambudada jer
    Heheheheh

    BalasPadam
  2. Aku suka lagu ....DATANGLAH KEMBALI
    Ciptaan : Bob Rezal

    BalasPadam
  3. tak sabar nak download... suara Liya memang merdu... ada persamaan ngan Fauziah Latiff... and she a hamble lady too.... ada satu lagu apek paling suka ciptaan Zalikamari nyanyian Liya tajuk lagu - Ibu.... perghhhh...

    BalasPadam
  4. Betul.
    dulu aku ingat dia ni kalau tak kakak, mungkin mak kepada Fauziah Latif.
    hehehehe....ada iras iras sikit.

    BalasPadam
  5. menunggu juga album ini.....pernah membeli kasetnya dulu sblm masuk sek asrama penuh....mula2 saya sorg ye yang minat lagu2 dlm album ni tp bila dipasang tiap2 hari kakak2 saya turut meminati album ini sampai rosak kaset dikerjakan hu hu.....

    ada simpan lagu2 liya dlm MD tp tak boleh nak mskkan dlm MP....lagu yang best antaranya mentari senja, dalam memori, simfoni, sketsa sebuah cinta...penerbit yang sama menerbitkan album pertama zur eda, zalikamari...

    thanks sezali dilihat juga...

    BalasPadam
  6. sama sama...nanti akan di up dalam masa terdekat ni.

    BalasPadam
  7. Namun Ku Punya Hati bila lg bro

    BalasPadam
  8. mcm ne nk download lagu2 ni?

    BalasPadam
  9. tertunggu2 bila boleh dengar lagu2 dr Liya..dulu sya ada kaset tapi dah hancur....kat mana boleh dapat/beli....

    BalasPadam