Ahad, 11 November 2007

ADAM AHMAD - UNTUK MU SAYANG (80an)


UNTUKMU SAYANG
Othman Mohamed / Adam Ahmad

MAHU KUTEMU TAPI MALU
Omar Taib / Aliah Ahmad

BARU KINI KU MENGERTI MAKNA CINTA
Adam Ahmad

MAWAR IDAMAN
Omar Taib / Aliah Ahmad

PERTEMUAN DI MALAM HARI LAHIR MU
Omar Taib / Adam Ahmad

DI MANA CAHAYA
Othman Mohamed / Adam Ahmad &
Raja Kobat


KU INGIN KEMBALI
Omar Taib / Aliah Ahmad

BERSAMAMU
Raja Kobat

PERGIMU KU RELA
Omar Taib / Aliah Ahmad

LAGU SI ANAK TANI
Othman Mohamed / Adam Ahmad


PENERBIT : OMAR TAIB
SUSUNAN MUZIK : OMAR TAIB
REKABENTUK : RAJA KOBAT
STUDIO : BOOTY BOYS MUSIC
JURURAKAM : ROSLAN BIN ABDUL AZIZ, K. DHARANNE DHARAN



23 ulasan:

  1. INFO & TRACKLIST AKAN MENYUSUL KEMUDIAN

    BalasPadam
  2. tq enche sezali....jgn lupa inform kalau dah up nanti

    BalasPadam
  3. alahai tak sabor nyer nak sedut album ni... hehehehe... best nyerr... tq Zali

    BalasPadam
  4. Sir... dah boleh priap ke belum..??hehe...terima kaseyy..

    BalasPadam
  5. mungkinkah di suatu hari
    nanti akan dapat aku temui
    segala apa yang ku citakan selama ini...

    *antara lirik yang terdapat dalam lagu Adam Ahmad yang ku tunggu-tunggukan..

    BalasPadam
  6. 1st time aku dengar lagu di mana cahaya dalam nana tanjung 2...best aa...tapi x jumpe aa lirik dia...

    BalasPadam
  7. ada ke dalam nana tanjung..?
    tapi nak tunggu Sezali upload gak...

    BalasPadam
  8. mane lgu tuh?aku pon dah tertarik gila neh huhuhuhu....

    BalasPadam
  9. MUATTURUN UTK CONTACT SAHAJA

    BalasPadam
  10. apa maksudnya tu sezali?ku leh dapat ke?alaa tolong lah nak satu lagu aje, untukmu sayang tu aje...hiks!

    BalasPadam
  11. ada ke?

    ambik kat sana je la....

    ;-)

    BalasPadam
  12. aku carik lagu mutiara dari kumpulan mutiara dah lama tak dapat2 nih, tension..

    BalasPadam
  13. aku cari kat lagu utkmu sayang - adam ahmad xdak pun kat jiwang.org

    BalasPadam
  14. Sir.. kenapa saya tak leh nak amik lagu dari sini..?

    BalasPadam
  15. Nak mintak lagu di mana cahaya tu lah.. nostalgia sungguh lagu tu..

    BalasPadam
  16. Salam En Sezali... sudah siap ke album adam ahmad ni?

    BalasPadam