Sabtu, 29 September 2007

LIZA ABDULLAH - SEMALAM YANG INDAH (1988)

 
PESANAN TERAKHIR
 
SEALIRAN TAK SEJIWA
 
HATI BUDI
 
RENUNGKANLAH
 
SUDAH TAHU TANYA LAGI
 
SEMALAM YANG INDAH
 
KAU BIAR KU SENDIRI
 
KURASAKAN BAHANGNYA
 
SAPUTANGAN TANDA
 
APALAH ERTI RINDU INI


MUATTURUN ALBUM INI
di mana segala khazanah tersimpan

12 ulasan:

  1. suara dia best & lagu pun not bad, ahmad nawab yg compose kan?

    BalasPadam
  2. best album ni lama dah cari...semalam yg indah best

    BalasPadam
  3. kan gebeng kan? kan? hehehe....kewl, aku cuma ingat satu baris ayat je dlm lagu tu...

    BalasPadam
  4. pesanan terakhir ku terima memilukan

    BalasPadam
  5. kau ingat bait lirik tu ke?

    BalasPadam
  6. semalam yg indah berlalu disini aku cuba melupakan dirimu....

    tu jer yg ingat he..he

    BalasPadam
  7. pandainyer dia..hehehe, tapi setahu aku lirik tu takde perkataan indah cuma tinggal 'semalam yang berlalu..di sini aku..cuba melupakan dirimu'..apapun kita tunggu jelah lagunya ke udara di sini :-)

    BalasPadam
  8. dengan penuh kesabaran bro...dont worry

    BalasPadam
  9. yeeeeeeeeaaaaaaahhhhhhhhhh hang dapat jugak liza abdullah,tq2

    BalasPadam
  10. Best......ni ....Mekar sejambak.......

    BalasPadam