Ahad, 9 September 2007

ALLY NOOR & MASTURA - ALAHAI ANAK OMAK (1985)

ALAHAI ANAK OMAK
Ikhtiman / Ikhtiman
BUGIH LAMO
Tradisional
MILAH
Afzanizam / Ikhtiman 
SAYANG EH DEN BONCI
Afzanizam / Khairool
ADO ADO SAJO
Ikhtiman / Ikhtiman 
APO LAYI
Iktiman / Ikhtiman
UBEKKAN DENAI
Tradisional 
APO KABO SAYANG
Ikhtiman / Ikhtiman
CINTO ORANG TUO
Afzanizam / Anie A.F.
MUDIOK ARAU
Tradisional


PENERBIT : IKHTIMAN ISMAIL
URUSAN PENERBITAN : AFZANIZAM ISMAIL
GUBAHAN MUZIK : IKHTIMAN ISMAIL, AFZANIZAM ISMAIL & RAMLAN IMAN

(P)1985 GUNTUR SDN BHD
(C)1985 GUNTUR SDN BHD



 

11 ulasan:

  1. Alahai..........Zali,kenangan silam...terungkap lagi

    BalasPadam
  2. siamang rockers tu?....he he he he

    BalasPadam
  3. album ni pon dah takde lagi jual kat kedai..rasanyaa

    BalasPadam
  4. Gitula rasanya....kompilasi aje yang ada sekarang ni pun.

    BalasPadam
  5. x sabar menunggu release dari tuan rumah ni

    BalasPadam
  6. nanti aku up....sehari dua lagi timbul la tu. Insyaallah.

    BalasPadam
  7. pernah amik lagu yg di senaraikan di MIRC..cuma kualiti kurang skit la..bro punya maybe ok lagi

    BalasPadam
  8. kenapa dah tak ada file tuh?

    BalasPadam
  9. lagu lagu ni ada yang diterbitkan dalam bentuk kompilasi.memang sodap di dengar sesekali menghidupkan semula memori lama

    BalasPadam