Isnin, 13 Disember 2010

LOVINGBORN - KEKALKAN (1988)


Segalanya_hanya_di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

.....................................................................................................


24 ulasan:

  1. aku minat lagu Tanjung Puteri versi dorang ni....
    lagu ni dulu RTM gam sebab Kuala Danga
    dorang sebut Kuala Dara (kalau tak silap akulah)

    BalasPadam
  2. Sikit2 ban, macam cikgu skolah dulu tak pasal2 kna panggil cikgu disiplin gara2 darah aku sebut dara

    BalasPadam
  3. dulu ... aku selalu gelak pasal lagu "tanjung puteri" versi rock dia orang ..... tambak johor tanjung puteri (dengan suara rock) .... keh keh keh .....

    BalasPadam
  4. RIP ni bro...
    cool bands.....suara Abu betul2 menyengat !!

    BalasPadam
  5. cayala.. tak pernah tengok ni...

    BalasPadam
  6. ni yg vocalist dia nama Abu tu ke Sir..? hehe

    BalasPadam
  7. kalau Badi Amuk nyanyi, rasanya lagi meneran kot. hehe

    BalasPadam
  8. kira antara yang rare jugak....

    BalasPadam
  9. ya matyie. album solo Abu yang aku beli kat kau. hehe

    BalasPadam
  10. mungkin akan ketemu nanti....

    BalasPadam
  11. drummer nye pernah joint kump bil[ababil]
    sore abu ni aku minat ...

    BalasPadam