Isnin, 2 November 2009

ADIK LIZA - MEMPERKENALKAN (1991)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


32 ulasan:

  1. fuh!.. adik liza ek.. kakak liza takde ke.. hehe

    BalasPadam
  2. abang zali ada lah... hehehe

    BalasPadam
  3. erkk!! betul laa... tukar je huruf tu.. Zali = liza... hehehehe

    BalasPadam
  4. sapa pulak adik liza ni.....nama dia liza ke atau dia ni adik kepada liza???

    BalasPadam
  5. lagu utk raya haji tu... hehe

    BalasPadam
  6. tak tahu aku nak jawab...hehe

    BalasPadam
  7. Kalau Azlina aku kenal laaa .... kakak pada Liza ....
    dia niii .... adik pada Liza ker?.
    heheheh

    BalasPadam
  8. kecik2 dah pandai nyanyi lagu 'anak siapa yg hilang'?

    BalasPadam
  9. awat hang snap sebelah saja wehh ....
    kasi tunjuk lagi sebelah ...

    BalasPadam
  10. mini album ni, 5 lagu saja... sebelah lp Putra-Rockestra.

    BalasPadam
  11. laaa betui laaa .....
    patutlah mcm pernah tgk saja ..... heheheh ....
    aku pun pernah snap gambaq nii kat kedai ipoh tuu .... heeheheh
    sebelah hang punya ... sebelah lagi raymie punya kot .... heehheeh

    BalasPadam
  12. betoiii.... rock pass kat raymie.
    takkan nak patahkan dua lp ni, separuh utk aku, separuh lagi utk raymie.
    hehehe

    BalasPadam
  13. photostat pun boleh....hehehehe...

    BalasPadam
  14. erkk ..... kira oklah tuuu .....
    patah dua tak bleh laaa kot ....
    sorang simpan LP .... sorang lagi simpan MP3 pun kira ok kot .... heheheh

    BalasPadam
  15. hehehe... layan preview dulu. macam suara andrian kecik pun ada gak

    BalasPadam
  16. alamak, lawa kau snap cover Lp nih Li...........scan ke???

    BalasPadam
  17. jgn lupa satu track kat belah Lp putra tu Li...lagu instrumental tu....

    BalasPadam
  18. hehe....ni deal baikk punya nihhh........aku up sebelah..zali up sebelah.....

    BalasPadam
  19. aku scan... instrumental tu bukan Putra punya track ke? tapi lain macam je bunyi muzik arrangement nya.

    BalasPadam
  20. Tuh tahun 1991 Zali agaknya Adik Liza sekarang ni dah jadi Emak Liza kot hehehehe

    BalasPadam
  21. kut kut liza hanim masa kecil takpun liza abdullah takpun liza burung hantu he...he

    BalasPadam
  22. salam kenal Adik Lisa.......hehehehe

    BalasPadam
  23. Aduh!.. sungguh menyakitkan mataku.. kata chulan.. hehehe

    BalasPadam