Jumaat, 5 November 2010

IBNOR RIZA - MENEKA DALAM KESAMARAN (1987)

ALBUM PERTAMA DARI IBNOR RIZA


18 ulasan:

  1. PASAL TU AKU NAK BELI KASET HANG TU... TAKDE COVER.

    BalasPadam
  2. kat MAIL ampang ada kaset ni zali....dia jual RM20 skpg....

    BalasPadam
  3. yeahhhhhh!!... inilah genre aku sebenarnya.. hehehe

    BalasPadam
  4. wooo...suka pop ke MATYIE....???? hehehe...byk boleh dapat....

    BalasPadam
  5. yer... Pop no 1.. Rock no 2.. klasik no 3.. yg last skali dangdut... hehehe tapi semua aku layanzzz...

    BalasPadam
  6. pergh! tu dia punya harga. hampir sama harga dengan harga lp ni

    BalasPadam
  7. singkatannya.. POROKLADANG. hehe

    BalasPadam
  8. hampir sama .... murahnya .... hang dpt dr mana LP2 ni ....?? soalan maut .... ahaks

    BalasPadam
  9. dari hamba Allah yang mahu identitinya di rahsiakan... hehe

    BalasPadam
  10. hahaha... nasib baik tak ROCK DLM LADANG.. hahaha

    BalasPadam
  11. aku masih ingat masa aku form 5 masa tahun tu. ramai yang asyik nyanyi lagu ni dan lagu menaruh harapan.

    BalasPadam
  12. BOOM! Album meletup tapi sayangnya masa tu cetak rompak jadi raja....

    BalasPadam
  13. dulu cetak rompak, skrg download kat internet.
    orang ramai lebih suka yang murah dan percuma.

    BalasPadam