Ahad, 15 Ogos 2010

KERANAMU MALAYSIA (2008)




akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA



22 ulasan:

  1. sempoiiiiiiiiii
    sesuai buat bulan Kemerdekaan kita sekarang ... hehehe

    BalasPadam
  2. sama sama... sempena bulan kemerdekaan

    BalasPadam
  3. dah dekat jam 12 malam nii ....
    jom zali .... kita sama2 layan lagu no. 9 tuu ....
    Tegakkan Bendera Kita .... hahahaha
    selamat malammmmmmmm
    salammmmmmmm

    BalasPadam
  4. tq Sir.. lagu Nasik Dagang pun termasuk dalam ketegori patriotik jgk ke.. hehe

    BalasPadam
  5. itu makanan tradisional...x pe la matyie...yg penting ada dlm album ni...hehehe

    BalasPadam
  6. nasi tu ketegori nasi merantau tu Mat.....

    BalasPadam
  7. yg tak merantau Nasik tumpang kot.. sbb dia hanya menumpang jer..
    tapi naper diorang tak letak gambar Paklah Ngan Najib dalam cover ni ek.. hehe
    agaknye tak layak kot.. haha

    BalasPadam
  8. yg cover atas tu ada Paklah.. hehe

    BalasPadam
  9. bagus album ni... sesuai pada bulan ni...

    BalasPadam
  10. menjelang kemerdekaan....sesuai sekali album ni di naikkan....tq zali.....
    teman nak tanya korang semua.....dah pasang bendera kat rmh ke belum....(teman dah naikkan 5 hari yg lalu).....

    BalasPadam
  11. baru perasan ke?....hehe....

    BalasPadam
  12. cit! makna ke lain tu. hehe

    BalasPadam
  13. tang nasik tu ayat sensitif siang hari di bulan puasa. tahan nafsu makan kira perjuangan jugak tu. hehe

    BalasPadam
  14. Gambar Dato' Najib coming soon next year.

    BalasPadam
  15. betul tu abg yahya. tang bendera tu belum lagi. hehe.
    insyaallah akan di beli nanti.

    BalasPadam