Ahad, 22 Ogos 2010

DR SAM - ABU NAWAS (1983)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


19 ulasan:

  1. aku minat lagu hutan batu...
    dilihat & terima kaseh...

    BalasPadam
  2. kasi sariap album nii cepat2 ...

    BalasPadam
  3. antara playlist awal popok07... masa mula2 join MP ( keset )

    BalasPadam
  4. Salah satu album fev aku lepas abis ambik STP .... ada lagi simpan kaset ni hehehe

    BalasPadam
  5. orait.. masih elok lagi ke kasetnya tu?
    Dr Sam ada 5 buah album semuanya. aku baru dapat 3 lpnya.

    BalasPadam
  6. klu ada semua albumnya...tggu apa lg...postkan je pd Zali...x pon, aku buleh tlg htr...

    BalasPadam
  7. klu mu tgk filem kembara seniman jalanan...rs2 aku ada lagu dR. Sam Rasputin ni....

    BalasPadam
  8. wah... terima kasih atas info ni... memang saya ketinggalan zaman sbb cuma tahu lagu Saya Anak Malaysia saja

    BalasPadam
  9. Bole ler dengar lagi tapi biasa ler dah kena panas hujan berkedut2 lah sikit hehehe ada duar jer kaset yang tinggal Awang kaset Abu Nawas & Sayang Oh Sayang yg lain hilang entah ke mana ....

    BalasPadam
  10. kita tggu jwpn Zali....klu dia nk rip...aku blh tlg htr...

    BalasPadam
  11. takpa... lp ni pun dah cukup.

    BalasPadam
  12. banyak nostalgia ngan brader sam nih! kat mana bole cari album ni? boleh di download tak?

    BalasPadam
  13. Rasa macam nak download la plak!!. Lagu zaman muda-muda ni. Tapi macam mana yek?

    BalasPadam