Ahad, 27 Disember 2009

SHARIDAH OMAR - RINDU DALAM PENANTIAN (1985)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA

13 ulasan:

  1. penyanyi yang berasal dari Singapura yang mempunyai imej yang agak berlainan.beliau juga pernah menjadi PRO di syarikat rakaman Omry Record.

    BalasPadam
  2. pernah memiliki kaset ni dulu.. tapi dah lupa camne lagunye.. tq

    BalasPadam
  3. ooo... baru ingat.. hehehehe tq sir. hebat gak abang cantik nih.. hehe

    BalasPadam
  4. LP NI PUN DI BELI DARI BELIAU TADI. hehe

    BalasPadam
  5. erkk.. naper dia tak masuk MP.. hehehe

    BalasPadam
  6. OOII ORANG KAMPUNG AKU DAA
    BUDAK KLUANG, JOHOR
    AKU PUNYA JUNIOR KAT SEKOLAH
    KENAL DNG FAMILI DIA

    BalasPadam
  7. dia pun ada akaun tapi tak aktif.

    BalasPadam
  8. hehe... apa cerita dia sekarang ya?

    BalasPadam
  9. mana hang pi kerekau album2 ni sir zali... mmg kebanyakan nya langsung saya tak pernah dengar (saya yg ketinggalan kot)... satu usaha yg terbaik...brovo, la forvo, laborrr kutu...:)

    BalasPadam
  10. tq abg bob, saja nak berkongsi.
    kadang kadang dapat berkongsi info dari kawan kawan juga.

    BalasPadam
  11. tq abg bob, saja nak berkongsi.
    kadang kadang dapat berkongsi info dari kawan kawan juga.

    BalasPadam
  12. layan jugak lafu dia ni dulu ...ada iras linda elizebeth

    BalasPadam