Rabu, 28 Mei 2008

PENGUMUMAN PENTING UNTUK WARGA MULTIPLY

Petikan dari Kosmo hari ini
(29 Mei 2008).

Kepada orang ramai, jika berjumpa dengan seseorang yang mengaku
dirinya master, harap berwaspada kerana beliau merupakan penjenayah
yang suka memperdaya orang ramai.
(Lihat keratan akhbar di bawah)



Bagi warga multiply, master @ mastercomp
http://melayump3.multiply.com/

 tidak terlibat dalam
petikan keratan akhbar tersebut.

Harap maklum.


48 ulasan:

  1. kekekekkekekkekkeke ........... apa dah jadi master ..........

    BalasPadam
  2. dah lama ke master buat keje mcm ni?

    BalasPadam
  3. Buat suspen jer....Menakutkan....(diambik dari kata2 Sarimah Ibrahim)

    BalasPadam
  4. PEHHH... boley la mintak sponsor karaoke sikit

    BalasPadam
  5. BERITA PENUH, BELI KOSMO SENDIRI......

    (iklankan akhbar Kosmo)

    BalasPadam
  6. Cantek. Aku dah standby perasap tekak ni..hahaha

    BalasPadam
  7. kawan kawanku terpedaya.....

    BalasPadam
  8. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  9. ku ingatkan master sini tadi...adesss

    BalasPadam
  10. woiiii nama aku dijaja amapehhhh.. aku tidak ada kene mengenaa

    BalasPadam
  11. hehehhe ni master "batin" nie heheheh

    BalasPadam
  12. masterji, guruji dan apa2 lagi ji ni suka memperdayakan orang ... dah malas tu duk diam2 je la ... buat naya orang ... ishq ishq ishq ....
    dia belum jumpa master segala master lagi .... master bedroom

    BalasPadam
  13. tulah lain kali ..jangan beli Tiket EKOR..
    beli Ekor untuk buat sup ekor takpe hehehhehe

    BalasPadam
  14. dulu masa sekula
    top dgn rambut berEKOR.. hehehe
    rambut pendek
    sikit je panjang kat belakang

    BalasPadam
  15. sabo master.....hehehehehe

    BalasPadam
  16. ingatkn betul ada org menyamar masterx, kelentong org jual kaset2 rock kapak... he he

    BalasPadam
  17. aku pun tadi ingat camtu huhuhuh suspent2

    BalasPadam
  18. heh heh heh..aku baca Kosmo pagi tadi automatik teringat kat master..

    BalasPadam
  19. ini macam punya olang pun ada ka.........sabo yea bung master........

    BalasPadam
  20. hehehe...masuk2 mp trus bace.....huuhuhuhu

    BalasPadam
  21. kdg2 dpt msg dr hp yg kata menang itu menang ini..
    juga merbahaya..

    BalasPadam
  22. penipuan begini atau yang sewaktu dengannya biasa berlaku. yang tak biasa adalah pendedahannya...

    BalasPadam
  23. kes truk ni....macam2 skrg ni......

    BalasPadam
  24. fuh....aku ingatkan mastercomp....kerana setahu aku master multiply memang baik orangnya...

    BalasPadam
  25. misty berhati2laa... naper plak misty cepat percaya ngan bujuk rayu? guna akal sihat je laa...
    buat master harap tabah... nie misty adukan ke pengadilan pasal cemarkan nama baik...

    BalasPadam
  26. dibaca juga..terima kasih..

    BalasPadam
  27. thanks for your info...... pernah dgr ke "ilmu hitam" dr indon, hNPHONE .....SCREEN MRAH

    BalasPadam
  28. Master Multiply tu baik orangnya! :)

    BalasPadam
  29. hehhee...ingatkan ape je...anjat boboi

    BalasPadam
  30. heheheh ai..ayat bodek nampak :P
    opss timo kasih

    BalasPadam
  31. astaqfirrullah.......oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkk..........

    BalasPadam
  32. kasi gempak multiply aaa. he he

    BalasPadam
  33. hehehe....macam tau2 aje hang ye Master?......takpe nanti kita sarapan kat PJ sekali...

    BalasPadam