Ahad, 20 April 2008

FAUZIAH LATIF - KINI (1990)






akan datang di

P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan


MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


11 ulasan:

  1. popular betul pose duduk kerusi terbalik nie eh...kalau tak silap raja ema pon ader pose mcm nie jugak...hehehehe

    BalasPadam
  2. Nice! Nice! Nice!

    Thanks Li!

    BalasPadam
  3. Paula Abdul pun suka posing duduk terbalik macam ni.

    BalasPadam
  4. aku pun masa kat sekolah dulu....hehehehehe

    BalasPadam
  5. wahh bro pun suka pose kerusi terbalik ke? bontot ada kasi tonggek stail jee gak ke? hehehee

    BalasPadam
  6. hahahaha...gurau2 je! jgn marah yek? kena maintain awet muda... :-)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum, saya baru jer joint site ni. Nampak menarik dan teruja. Tidak keterlaluan dan senang difahami.
    Khellas gitu...

    BalasPadam
  8. bila nak up album ni zali... album kau merubah segalanya ... pun sama bila nak up? lama dah tguuuu

    BalasPadam