Selasa, 17 Julai 2007

ROZITA - HINGGA KE AKHIRNYA (1990)

MUSIC DOWNLOAD FOR CONTACT ONLY (Please refer at MUSIC Section)
 
Tracklist:
 
Hingga Ke Akhirnya
Khayalan
Fikirlah Sayang
Dunia Ku Dunia Mu
Cinta Untuk Mu
Impian Semata
Cinta Ku Tanpa Mu
Pandangan Pertama
Jejaka Hati Ini
Nyanyian Hati Sepi
 
 
 
Setiap insan di dunia punya cita dan impian. Bila impian menjadi kenyataan, perasaan gembira dan kesyukuran menyelubungi segenap jiwa.

Album Hingga Ke Akhirnya ini saya ibaratkan sebagai satu impian yang akhirnya menjadi kenyataan. Walaupun pernah saya membuat album satu masa dulu, album ini adalah lebih bermakna buat diri saya kerana ia lahir dari citarasa dan penglibatan saya sepenuhnya.

Tidak lupa saya mengucapkan berbanyak terima kasih dan rasa terhutang budi pada insan insan berikutyang telah memberi sokongan demi kejayaan album ini :-
Ibu dan keluarga, semua di PWTC, Howard Jay dan kawan kawan,
Adnan, Azman, Nina, Azlan, Encik Abu Hassan dan isteri juga
Susan Goh Boon Dan semua..................................................
 
 
di mana segala khazanah tersimpan
 
 

5 ulasan: