Selasa, 17 Julai 2007

LIZA AZIZ - LIZA (1992)



Seribu Janji
Sepeninggalan Mu
Bermula Cerita
Dari Jauh (Duet Emilia Contessa)
Siti Payung
Semalam Ku Tolak Ke Tepi
Mercu
Sahabat
Simfoni Kasih
Hamparan (Duet Azlina Aziz)
I Still Believe
Bermula Cerita (Versi Rap)
 
Penerbit : Azman Abu Hassan
Penerbit Eksekutif : Azmi Hashim / Azmir hamzah
Eksekutif Promosi : Noor Mahiran
Konsep Album : Redirec
Rakaman : Trax Studio (Redifussion)
Jururakam : Dot / Azman
Juruadun : Dot / Azman
Penyanyi Latar : Liza, Azlina Aziz, Azman/Azlina Abu Hassan, Kamal, Johan Nawawi.
Terbitan : REDIREC (Redifussion Records Sdn Bhd)


6 ulasan:

  1. Kalau dah release nanti, dengarkan suara power Emilia Contessa untuk lagu 'Dari Jauh'! Memang power gila...

    BalasPadam
  2. aduh this album brings back memories..

    BalasPadam
  3. sezali, camne saya boleh dapatkan lagu dari album nih? Tolong invite dan ajarkan saya......Tak fahamlah cara guna multiply nih... Baru buka akaun di zaki2008.multiply.com. Takpun, letakkan kat zshare or rapidshare ker.... Saya pernah beli kaset ni seketika dulu tapi sayang tapenya dah rosak (pita terputus). Ingat nak beli format CD tapi dah puas cari merata kedai CD sekitar KL tapi tak de...Of course, this is rare album...susah nak cari... I really need all these songs. Semua lagu dalam album nih hebat sungguh, berkualiti tinggi dan bertaraf international..... Saya suka lagu Bermula Cerita, Dari Jauh dan Mercu. Killing you.....Teringat nostalgia lama. Liza Aziz antara artis yang amat saya kagumi. Sayang kalau dia tak buat album lagi....Saya akan tetap sokong dan akan terus beli album dia. Harap dia kembali memeriahkan industri muzik tanahair.

    BalasPadam
  4. memang best suare dier.......mencapai tahap "O Level tau"

    BalasPadam