Jumaat, 29 April 2011

SWEET CHARITY - SEJUTA WAJAH (1981)









Segalanya_hanya_di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

.....................................................................................................



 

13 ulasan:

  1. baru nak start kumpul album mereka... (cuba nak dapatkan harga bawah rm50 shj). setakat ni aku baru ada 4 keping ja

    BalasPadam
  2. aku ada album 1 & 2 je...tengah cari juga...ada dapat tapi harga mahla sangat

    BalasPadam
  3. kalau mahal, aku boikot ja... hehe

    BalasPadam
  4. aku ada album Pelarian, Sejuta Wajah & Penunggu
    Penunggu tu aku dapat dara lagi RM30 je, pehhh bangga tul...hehehe...

    BalasPadam
  5. dashat tu punya murah...Jai..

    BalasPadam
  6. aku beli bulan Ogos 2009,
    tempat tu rasanya kau pun pernah pergi...

    BalasPadam
  7. tempat tu ka? sekarang dah mahal dia jual

    BalasPadam
  8. yeke? dah lama aku tak pergi,
    sekeping dia tekan berapa????

    BalasPadam
  9. hari tu ada Sejuta wajah ngan Batu.. tapi dah terjual... tak tau la bile plak bleh jumpa..

    BalasPadam