Jumaat, 12 Jun 2009

SALOMA - KELOHAN SALOMA (1975)


akan datang di
P L A Y B A C K - C H A N N E L
di mana segala khazanah tersimpan

MUATURUN ALBUM INI UNTUK CONTACT SAHAJA


19 ulasan:

  1. album hebat dari mama...
    ditunggu juga...
    terima kasih abg zali...

    BalasPadam
  2. jenguk2 abg zali.... :)
    thnaks

    BalasPadam
  3. di amcorp mall ada jual lp ni utk rm 300.
    di ambik juga pasal nilainya yang priceless tu

    BalasPadam
  4. BETUL, PAK MAIL JADI SAKSI

    BalasPadam
  5. mcm nak menikah pulak
    RM300 tak berani aku....

    BalasPadam
  6. tokey lagu lama xde ke album ni?

    BalasPadam
  7. High value tu...mmg berbaloi bro dpt album ni...ditunggu.

    Tajuk kat atas tu boleh betulkan tak...KELOHAN jadi KELOHA pulak. TQ.

    BalasPadam
  8. HEHE...TERSILAP. NASIB BAIK TAK ALOHA.

    ADJUSTED.

    BalasPadam
  9. guulp..
    aku hanya termampu untuk menelan air liur sahaja...

    BalasPadam
  10. best ni bro...jaga elok2 bro, best ni...

    BalasPadam
  11. orait... antara lp yang dah lama di cari sebelum ni

    BalasPadam
  12. terkenang lp bapa mertuaku, aku tanya bini aku lp saloma mcm mana yang dia sedekahkan pada lori sampah dulu, saloma duduk, p.ramlee berdiri, waaaaaaaaaaa menangis aku dgr tu bro

    BalasPadam