Ahad, 7 September 2008

RAJA KOBAT - SEBUAH LAMUNAN (1981)


13 ulasan:

  1. penyanyi dan pencipta lagu juga ni....

    BalasPadam
  2. Macam ni rupanya Raja Kobat...
    Pernah hasilkan lagu untuk Sudirman 'Cinta'

    BalasPadam
  3. Salam,
    Rase nye le, Rindu Sekampong tu top juge mase tu (baca style Raja Kobat)

    BalasPadam
  4. betul tu..

    lagu 'teratai menjelma' jugak...

    oo.. ni raja kobat.. thanks sir

    BalasPadam
  5. Salam,
    Belum lagi nak muncul Raja Kobat nih?

    BalasPadam
  6. salam...kebetulan raja kobat sekarang ni ada di sebelah saya ...skang nih beliau tinggal di ulu kelang...beliau mengucapkan terima kasih sebab masih ingat beliau...untuk pengetahuan saudara/ri rujuk kepada album tunggal itu ada 4 lagu yg sudah & sedang di remix oleh Pak Ngah utk pasaran sumatera..kerana mereka minat dgn lagu2 tersebut.selain dari itu,ada dua lagu lagi.-iaitu remix dipinggir kayangan ( original oleh normah kadir/sharifah aini ) & sebuah lagu baru berjodol Alun Si Awek Muda telahpun diterbitkan oleh Pak Ngah Production pada April 2009 dijakarta utk pasaran indonesia khusus di sumatra dendangan kumpulan Trio Bidadari (puteri2 Jambi)

    BalasPadam
  7. w,salam... masih ramai yang menginati beliau cuma generasi baru kini yang kurang tahu kerana mendapat pendedahan di media.

    jadi melalui site / blog seperti ini dapatlah serba sedikit kita semua memberi atau berkongsi info mengenai penyanyi atau komposer yang pernah di kita kenali sebelum ni.

    kirim salam saya pada abang Raja Kobat. bila nak buat comeback? :-)

    BalasPadam
  8. betul tu... nanti saya sampaikan salam...nak buat comeback?...hehehe...kene tanya tuan badan...bro tinggal kat area mane tu...

    BalasPadam